Viļakas novada Sociālais dienests informē iedzīvotājus

Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu “Tet” ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345, informēja Valsts kancelejā.

Vienotā tālruņa galvenais uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid-19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības.

Jautājumi tiek pieņemti gan latviešu, gan krievu valodā; galvenais nosacījums – zvanītājam jāatrodas Latvijas teritorijā.

Ārzemēs esošie neskaidros jautājumus aicināti risināt, zvanot uz Konsulārās palīdzības diennakts tālruni.

Tuvāk info šeit – https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/izveido-vienoto-diennakts-talruni-8345-ar-covid-19-saistito-jautajumu-noskaidrosanai.a353047/

Avots: LM (Labklājības ministrija)

Informāciju sagatavoja Viļakas novada Sociālā dienesta vadītāja Ilze Šaicāne

Citas ziņas no šīs kategorijas

Lielsaimniecība Kotiņi Viļakas novadā saimnieko Baltijas jūrai draudzīgi

Starptautiskā konkursa “Gada lauksaimnieks Baltijas jūras reģionā” 2020. gada Latvijas finālists ir saimniecība Kotiņi, ...

Lapsu tūre arī Viļakas novadā!

Biedrība “Dzīvnieku brīvība” aicināja, 2 nedēļas – no 5. oktobra līdz 19.oktobrim, piedalīties Latvijā ...

Teātra svētki Viļakā

Teātra kustība un interese par teātri ir bijusi visos laikos un visos Latvijas novados, ...