Viļakas novada domes mājas lapa

Sekot mums Facebook Sekot mums Instagram
Vēlies uzdot jautājumu?
Jautājums Viļakas novada domei
Vārds*
E-pasts*
Jautājums*
Noderīgas saites

Paldies Latvijas skolas somai!

Izmantoti Viļakas pamatskolas 4., 5., 6.klases zēnu un meiteņu domraksti, kā arī 1., 2., 3.klases skolēnu zīmējumi.

“Viļakas pamatskola piedalās projektā “Latvijas skolas soma”. Šis projekts skolēniem dod iespēju apskatīt dažādas iestādes un uzņēmumus un izklaides bez maksas. Tāpēc es ar saviem klasesbiedriem devos ekskursijā. Man ļoti, ļoti patīk ekskursijas.

Es ilgi gaidīju šo dienu!
Bet es no sākuma domāju, ka tur nebūs interesanti, tāpēc šaubījos, vai vēlos braukt. Domāju, ka būs garlaicīgi, bet tā nebija. Starp citu, es iesaku arī kādam izmēģināt – tas bija ļoti, ļoti jauki!

Vispirms mēs devāmies uz Viļakas novada muzeju, kur skatījāmies senās lietas un mums stāstīja par senajiem latgaļiem. Man ļoti interesēja, kā senie cilvēki ģērbās, un, ka senāk sievietes nēsāja visādas rotas, kas svēra 12kg! Mēs tur skatījāmies cirvjus, šķēpus, grāmatu vācu valodā. Un kāda bija Viļaka apmēram 100 gadus atpakaļ. Man tur patika skatīties un klausīties, ko teica vadītāja Rita Gruševa. Man ļoti patīk uzzināt, kas notika sen, sen. Bija labi.

Nākamais apskates objekts bija Upītes tautas namā – Anneles Slišānes izstāde “100 deči Latvijai”. Tie bija ļoti krāšņi, smaržīgi, interesanti. Tur mēs tos visus apskatījām. Es domāju, ka noaust 100 dečus 100 nedēļās ir liels talants. Tas bija iespaidīgi, neaizmirstami! Ligita Spridzāne stāstīja par katru deķi. Man visvairāk patika deķis no asinszālēm., Man patika flomasteru deķis un rotaļlietu deķis. Es apbrīnoju telefona austiņu un maizes kulīšu aiztaisāmo deķi. Vēl tur varēja redzēt Upītes skolas audzēkņu zīmējumus un mums stāstīja par dzejnieku Ontanu Slišānu.

Tad mēs braucām uz Kotiņiem. Mums pastāstīja, ko tur dara un kam kas ir jādara. Mēs redzējām kā strādā aparāti, kā izskatās labība, kāda tur ir tehnika, kā taisa rapšu eļļu. Mēs redzējām viņu kombainus, arī tos, jaunos, ar kāpurķēdēm. Jo kad bija plūdi, ar parastajiem kombainiem un riepām nevarēja iebraukt. Mēs tajos varējām iekāpt un nofočēties. Un es tur vēl redzēju savas mammas māsīcu. Tad mums rādīja lielas graudu noliktavas. Tur bija lieli maisi. Bija ļoti interesanti un brīnumaini! Rolands Keišs un Sanita mums visu parādīja un izstāstīja. Es tāpat atcerēšos, ka Rolands mums apsolīja nākošreiz Kotiņos spēlēt paslēpes. Nobeigumā mūs visus ieveda ofisā un cienāja un palutināja ar pērļu grūbu, rozīņu, riekstu putru ar putukrējumu. Es nekad mūžā tik garšīgu saldo nebiju ēdis! Kad es tur vēl atgriezīšos, es atkal būšu laimīga!

Visbeidzot mēs aizbraucām uz Balkanu kalniem, kur slidinājāmies no kalna ar ragaviņām, ābolīti, plēvi un lieliem maisiem. Mēs pikojāmies, cēlām sniegavīrus. Tur bija ļoti, ļoti skaisti! Tad namiņā dzērām skolas pavārīšu sagatavoto garšīgu tēju, ēdām picas, ābolus un uzcienājāmies ar Balkanu saimnieču uzvārīto zāļu tēju.

Tā bija jautri, interesanti un veselīgi pavadīta diena! Es ļoti priecājos, ka mūsu skola var piedalīties projektā “Latvijas skolas soma”. Es gribu teikt lielu paldies, ka projekts dod iespēju bērniem pavadīt laiku tik labi, nesamaksājot ne kapeikas!”

Paldies par ieguldīto darbu mūsu 15., 16., 17.janvāra braucienu sagatavošanā un norisē:

• Viļakas Novada muzeja vadītājai R.Gruševai,
  • Upītes Tautas nama vadītājai L.Spridzānei un māksliniecei A.Slišānei,
  • zs.Kotiņi saimniekam A.Ločmelim, čaklajiem un gādīgajiem darbiniekiem, arī īpaša pateicība kaķu saimes “sabiedrisko attiecību speciālistam”, kas ļāvās glāstiem un bija gatavs iekāpt kopā ar mums autobusā,
  • Balkanu dabas parka saimniecei V.Kuļšai un viņas palīgiem,

Šodien vārda dienas svin:
Melānija, Imanta
Īsās ziņas
17.augustā plkst.11.00 Viļakas pilsētas stadionā Viļakas novada 2019.gada atklātā kausa izcīņa minifutbolā. Sacensību nolikums ...
23.augustā plkst.14.00 Upītes Tautas namā Latvijas Leļļu teātra izrāde "Bruņinieks, kuram sāpēja zobi" ...
25.augustā plkst.18.00 Upītes Tautas namā Latvijas Nacionālā teātra izrāde "Latvieši" ...
1.septembrī plkst.15.00 un 17.00 Upītes Tautas namā Dirty Deal teātra izrāde "Piramīda" ...
Palielinot autobusu braukšanas ātrumu, no 1. jūlija gaidāmas izmaiņas piecos maršrutos, ko apkalpo AS Nordeka ...
Viļakas novada atklātā pludmales volejbola čempionāts 2019 Nolikums ...
Pededzes robežšķērsošanas vieta turpmāk darbosies no plkst. 08:00 līdz 20:00 ...
Kapusvētki ...
Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs ...
Valsts robežsardzes robežapsardzības nodaļu kontaktinformācija ...
Jaunākie video par mūsu novadu no Latgales reģionālās televīzijas. ...