Viļakas novada domes mājas lapa


Sekot mums Facebook Sekot mums Instagram
Vēlies uzdot jautājumu?
Jautājums Viļakas novada domei
Vārds*
E-pasts*
Jautājums*
Noderīgas saites

Klienti atzinīgi novērtē sadarbību ar ZAAO un sniedz priekšlikumus pakalpojumu attīstīšanai

SIA ZAAO (ZAAO) ir veikusi ikgadējās klientu aptaujas rezultātu apkopojumu. Uzņēmuma sniegtos pakalpojumus atzinīgi novērtējuši 67% aptaujāto klientu, apmierinošu vērtējumu devuši 4% no aptaujas dalībniekiem, neapmierināto ar saņemtajiem pakalpojumiem nav, vērtējumu nav izteikuši 29%. Aptaujas dalībnieki izteikuši arī vairākus priekšlikumus sekmīgai sadarbības turpināšanai un pakalpojumu attīstībai.

ZAAO Attīstības daļas vadītāja Ingrīda Gubernatorova norāda: „Uzņēmuma kvalitātes un vides pārvaldības politikā kvalitatīvi pakalpojumi un izglītoti klienti ir noteikti kā uzņēmuma vērtības. ZAAO sevi pozicionē ar augstu apkalpošanas kvalitāti, tādēļ uzņēmumam ir būtiski izzināt klientu viedokli un nepārtraukti uzlabot uzņēmuma apkalpošanas kvalitāti.”

No ZAAO piedāvātajiem pakalpojumiem privātpersonām un juridiskām personām klienti visvairāk izmanto sadzīves atkritumu izvešanu, SMS atgādinājuma saņemšanu dienu pirms konteinera tukšošanas, PET dzērienu pudeļu nodošanu speciāli šim mērķim paredzētajos konteineros, kā arī klientu datu sistēmas lietošanu ZAAO mājas lapā, kurā iespējams aplūkot saņemtos un pieteiktos pakalpojumus, kā arī veikt norēķinus. Atzinīgi novērtēta iespēja nodot šķirotos atkritumus EKO laukumos.

Vērtējot uzņēmuma stiprās puses sadarbībā ar klientiem, 36% aptaujāto atzīmējuši, ka visvairāk iepriecina ZAAO darbinieku darbu izpildes precizitāte, 32% norādījuši, ka ir viegli kontaktēties ar uzņēmuma darbiniekiem, 14% novērtējuši darbinieku operativitāti, bet 10% pozitīvi vērtē individuālu risinājumu piedāvāšanu klientam.

Klienti tika uzrunāti dalīties savos novērojumos vai atkritumu apjomam mājsaimniecībās un uzņēmumos ir tendence pieaugt vai samazināties. Atbildot uz jautājumu lielākā daļa – 70% aptaujas dalībnieku nekādas izmaiņas saražotajā atkritumu daudzumā nesaredz, bet 22% vērš uzmanību uz to, ka atkritumu apjoms ir samazinājies, jo viņi ir uzsākuši atkritumu šķirošanu un ir dzīvojuši taupīgāk, pērkot mazāk preces, līdz ar ko izmetamā iepakojuma arī ir bijis mazāk. Pēdējo gadu tendence ir par pāris procentpunktiem samazināties to klientu skaitam, kuri novēro, ka atkritumu daudzums palielinās. Šogad to ir vien 8% no aptaujāto skaita, kas norādījuši, ka atkritumu apjoms palielinājies, jo, piemēram, ģimene kļuvusi kuplāka vai veikti remontdarbi.

Klientu ieteikumi pakalpojuma attīstībā pamatā ir balstīti uz vēlmi vairāk šķirot atkritumus. Pakalpojumu attīstīšanai klienti izteikuši vēlmi pēc vēl vairāk šķiroto atkritumu konteineriem. Uzņēmums šobrīd izstrādā un tuvākajā laikā publiskos viegli uztveramu elektronisku informāciju par visām jau esošajām šķiroto konteineru atrašanās vietām. Tāpat arī Ziemeļvidzemes reģionālais atkritumu apsaimniekošanas plāns 2014. – 2020.gadam paredz turpināt šķiroto atkritumu savākšanas infrastruktūras attīstīšanu.

Klienti vēlas, lai izmaiņas līgumos var izdarīt ne tikai uzņēmuma birojos klātienē vai zvanot un rakstot speciālistiem, bet to izdarīt vienlaicīgi ar EKO laukuma apmeklējumu. ZAAO informē, ka šādu iespēju jau šobrīd nodrošina Limbažos, Balvos, Saulkrastos un strādā pie tālāka projekta attīstīšanas 2014.gadā.

Ir ieteikumi paplašināt arī lielu atzinību guvušo SMS pakalpojumu. Klienti norāda, ka tas ir ērts veids, kā vēlētos no uzņēmuma saņemt informāciju ne tikai par atkritumu konteinera tukšošanas dienu, bet arī par citiem pakalpojumiem, jaunumiem.

Par sabiedrības izglītošanu saņemti ieteikumi vairāk informēt par tiem iepakojuma veidiem, kas der otrreizējai pārstrādei, kā arī stāstīt par atkritumu dedzināšanas toksisko ietekmi uz cilvēku un vidi kopumā.

Kopumā 2013. gada uzņēmuma darbību novērtējuši 494 klientu no visas ZAAO darbības teritorijas. Visaktīvāk anketas pildījuši Saulkrastu, Balvu, Cēsu, Smiltenes novadu un Valmieras pilsētas iedzīvotāji.

Jāpiebilst, ka ZAAO lūdz izteikt uzņēmuma novērtējumu ne tikai klientiem, bet veic arī uzņēmuma pašnovērtējumu Ilgtspējas indeksā, domājot par ilgtspēju un atbildību.

Aptaujas rezultātus grafiski var apskatīt šeit:

http://www.zaao.lv/upload/File/klientu%20aptauja%20apkop%202014.pdf

Informāciju sagatavoja:
Zane Leimane
SIA ZAAO sabiedrisko attiecību speciāliste
Rīgas iela 32, Valmiera, LV-4201
Mob.tālr.: 26610013
E-pasts: zane.leimane@zaao.lv
Twitter.com/zaao_lv
Draugiem.lv/zaao
www.zaao.lv

07.03.2014
Kalendārs
« Jūlijs 2019 »
POTCPSSv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Šodien
Šodien vārda dienas svin:
Marija, Marika, Marina
Īsās ziņas
27.jūliijā plkst.14:00 kultūras centrā "Rekova" bērnības svētki ...
2019. gada 7.augustā(trešdiena) Viļakas novada domē Viļakā no pulksten 11.00 - 14.00 aicinām uz semināru “Sadarbība un radošums Manā un Tavā kopienā” ikvienu interesentu, kuram......
8.augustā Viļakā, Balvu ielā 5 (pie Latvijas aptiekas) no 10.00 līdz 17.00 Mobilā diagnostika . ...
Jūlija vingrošanas nodarbības Semenovā.. ...
Palielinot autobusu braukšanas ātrumu, no 1. jūlija gaidāmas izmaiņas piecos maršrutos, ko apkalpo AS Nordeka ...
Viļakas novada atklātā pludmales volejbola čempionāts 2019 Nolikums ...
Pededzes robežšķērsošanas vieta turpmāk darbosies no plkst. 08:00 līdz 20:00 ...
Kapusvētki ...
Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs ...
Valsts robežsardzes robežapsardzības nodaļu kontaktinformācija ...
Jaunākie video par mūsu novadu no Latgales reģionālās televīzijas. ...