Mājas pakomātā iespējams saņemt dažāda izmēra sūtījumus no vairākiem piegādes servisiem vienlaikus

Jau pusgadu Latvijā pieejams jauns pasta sūtījumu piegādes serviss: mājas pakomāts. Šo inovatīvo pakalpojumu realizē VAS “Latvijas Pasts” meitasuzņēmums – SIA “Mailmaster”, un patlaban to izmanto jau aptuveni 100 klientu. Jaunais pakalpojums nodrošina iespēju saņemt faktiski jebkādu pasta un kurjerpasta sūtījuma vai internetveikala pirkuma piegādi speciālā pakomātā, kas novietots pie klienta mājas. Šāda veida serviss ir jauns risinājums ne tikai Latvijā, bet arī Eiropā.

Strauji pieaugot kurjerpasta sūtījumu apjomam, loģistikas uzņēmumiem jādomā par sūtījumu piegādi klientam maksimāli ērtā veidā, un “Latvijas Pasta” meitas uzņēmuma “Mailmaster” piedāvātais mājas pakomāts ir viens no šādiem risinājumiem. Mājas pakomātā var saņemt visa veida sūtījumus – vēstules, paciņas, internetveikalu pirkumus, pārtikas preces. Pakomāta izmantošanai nepieciešama vien pati ierīce, ko iespējams izvietot pie privātmājām un rindu mājām, kā arī viedtālrunī instalēta mobilā lietotne.

“Ar mājas pakomātu tiek taupīts klienta laiks, jo nav nepieciešams mājas gaidīt kurjeru, nav nepieciešams nekur doties, lai izņemtu sūtījumu, to var izņemt jebkurš no mājiniekiem jebkurā diennakts laikā, turklāt pakomāts atrodas tieši jūsu mājas teritorijā,” skaidro “Mailmaster” valdes loceklis Gatis Ģērmanis. “Īpaši svarīgi tas ir cilvēkiem, kas regulāri izmanto internetveikalu pakalpojumus un bieži saņem, piemēram, mājas piegādes pārtikai.”

Mājas pakomāts, ko “Mailmaster” tirgū piedāvā jau sešus mēnešus, ļauj dzīvesvietā saņemt faktiski jebkuru pasta vai kurjerpasta sūtījumu, jo pakomāta izmērs ir 57 x 35 x 41 cm. Mājas pakomāta funkcionalitāte ļauj to izmantot arī patlaban populāro pārtikas piegādes sūtījumu ievietošanai. Pakomāta ietilpība atbilst aptuveni 30 standarta izmēra kurpju kastēm vai četriem pilnībā piepildītiem lielajiem standarta pārtikas maisiem.

Mājas pakomātu drošība atbilst visaugstākajiem standartiem, tie izgatavoti no tērauda, un pakomātam var piekļūt tikai klients vai tā deleģēti mājinieki. Tajā pašā laikā pakomāta novietošana un lietošana ir vienkāršs process. Atvērt pakomātu iespējams ar mobilās lietotnes palīdzību, savukārt, ja viedtālruņa kādu iemeslu dēļ lietotājam nav līdzi, pakomātā ir iebūvēta arī parastā slēdzene. Vienīgā nepieciešamā tehniskā prasība mobilās lietotnes izmantošanai un “saziņai” ar pakomātu ir “Bluetooth” savienojums un ieslēgta atrašanās vietas noteikšana.

Pakomāts darbojas ar litija-jonu tipa baterijām, kas jāmaina aptuveni reizi divos gados: arī par nepieciešamību nomainīt baterijas klients saņems ziņu savā mobilajā lietotnē.

Patlaban turpinās aktīvs līgumu slēgšanas process, piesaistot arvien vairāk lielāko interneta tirdzniecības tīklu un pasta pakalpojumu nodrošinātāju. Mājas pakomātus patlaban lieto aptuveni 100 klientu.

Plašāka informācija par mājas pakomātiem: www.majaspakomats.lv.

Sīkāka informācija: Gatis Ģērmanis, info@majaspakomats.lv

 

 

Citas ziņas no šīs kategorijas