Ceļojam mākslas pasaulē ar projekta “Skolas Soma” iespēju

Viļakas Valsts ģimnāzijas 1.-4.klašu skolēni virtuāli baudīja iluzionistu Pecolli –SIA “International Show Production”  brīnišķīgu mūsdienu cirka/ teātra izrādi “Zemūdens burbuļu pasaulē”. Ar aizrautību  baudījām izrādes darbību, kura notiek it kā zemūdens pasaulē.

Galvenais  mākslinieks  izrādes laikā sastopas ar vairāk vai mazāk reāliem zemūdens iemītniekiem un, pateicoties viņiem, uzzina daudz vairāk pats par sevi, lai izrādes beigās saprastu, ka laime nav jāmeklē nekur ārpusē, bet katram sevī pašā, un mums ir dotas visas iespējas to paveikt.

Izrādē izmantoti dažādu skatuves mākslas jomu elementi- cirka māksla (ziepju burbuļu māksla, burvju māksla, akrobātika, žonglēšana), aktiermeistarība, zīmēšana ar smiltīm, deja, pantomīma.

Savukārt 5.-6. klašu skolēni ceļoja  ar burvju māksliniekiem Daci, Danti un Enrico Pecolli Iluzionisma teātra, muzeja Mystero nodarbībā, kur iepazinās ar burvju skatuves mākslas noslēpumiem un attīstības vēsturi Latvijā un pasaulē. Skolēni uzzināja, kurš ir populārākais burvju triks pasaulē, kā arī paši kopā ar māksliniekiem, caur ekrānu iemācījās un izspēlēja triku ar monētu.

Iepazinās ar iluzionisma tapšanas vēsturi Latvijā. Virtuālās nodarbības  laikā, skolēni tika aicināti doties līdzi ekskursijā pa maģisko Iluzionisma muzeju, teātri 2 stāvos. Ielūkojās slavenā amerikāņu iluzionista Hudini atslēgu noslēpumu kambarī un uzzināja, kurš burvju mākslinieks pirmais izdomāja burvju Kino trikus.

Šīs piedāvātās izrādes- nodarbības skolēnus iepazīstina ar skatuves mākslas žanru daudzveidību, popularizē Latvijas kultūras dzīves daudzveidīgumu.

Viļakas Valsts ģimnāzijas projekta “Latvijas skolas soma” koordinatore I. Krilova

Citas ziņas no šīs kategorijas

Pasākums ir izzinošs un baudāms!

15.oktobrī Viļakas Valsts ģimnāzijas 5. – 12.klašu skolēni apmeklēja projekta “Skolas soma” ietvaros koncertlekciju ...

“Digitālā nedēļa 2021” aicinās iedzīvotājus apgūt jaunas digitālās prasmes

Lai uzsvērtu, cik svarīgas ikvienam Latvijas iedzīvotājam ir digitālās prasmes, rosinātu tās pilnveidot un ...