Izdots katalogs “ 5. Starptautiskais glezniecības plenērs “Valdis Bušs 2021”

Plenēra laikā tapušie darbi ir apskatāmi ne tikai ceļojošajā izstādē, par kuras pieejamību interesēties Viļakas muzejā, bet ir iespējams iepazīties arī katalogā. Digitālajā versija katalogam ir pieejam, sekojot saitei: https://www.calameo.com/books/0068405768d21098cdb3c.

Jubilejas 5. Starptautiskā glezniecības plenēra “Valdis Bušs 2021” dalībnieki bija mākslinieki: Osvalds Zvejsalnieks (Latvija), Ričardas Garbačiauskas (Lietuva), Kalli Kalde (Igaunija), Ieva Rupenheite (Latvija), Jānis Kupčs (Latvija) un  Neonilla Medvedeva (Latvija).

Izdotajā katalogā ir iespējams uzzināt mākslinieku iegūto pieredzi plenēra laikā. Mākslinieki atzina, ka, lai arī Latvijā dzīvo vai ir daudz viesojušies, tomēr pirmo reizi bija iespēja iepazīt un atklāt Ziemeļlatgali. Mākslinieki norādīja, ka Ziemeļlatgales unikālās lieta un daba ir jāiemūžina un jāsaglabā arī gleznās.

Sirsnīgs paldies plenēra kuratoriem Mārim Čačkam un Elitai Teilānei par ieguldīto mīlestības darbu, lai plenēra dalībnieki plenārā justos labi, savstarpēji sadraudzētos un nodibinātu kontaktus jauniem sadarbības projektiem nākotnē. Liels paldies Daugavpils Marka Rotko mākslas centram par sadarbību jau piecu gadu garumā, par starptautisko sakaru veidošanu un pašvaldības un Ziemeļlatgales vārda popularizēšanu pasaulē.

Projekta “5. Starptautiskais glezniecības plenērs “Valdis Bušs 2021”” (līguma Nr. LKP2021/45) norisi atbalstīja Latgales reģiona attīstības aģentūra,  Valsts Kultūrkapitāla un AS Latvijas valsts meži finansiāls atbalsts.

Teksts: projekta vadītāja Vineta Zeltkalne
Foto: Vineta Zeltkalne

Citas ziņas no šīs kategorijas

Sveicam Sociālā darbinieka dienā!

Ik gadu novembra otrajā otrdienā tiek atzīmēta Sociālā darbinieka diena. Sveicam Sociālo darbinieku dienā! ...

Uzspēlē “Trip-Trip” pierobežā

Laika posmā no 8. maija līdz 8. jūnijam aicinām Viļakas un Baltinavas iedzīvotājus un ...

Par ZPD

ZPD ir skolēna patstāvīgi veikts pētījums, kura izstrādes gaitā tiek veicināta skolēnu kompetence par ...