Viļakas novada Sociālais dienests informē iedzīvotājus

Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu “Tet” ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345, informēja Valsts kancelejā.

Vienotā tālruņa galvenais uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid-19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības.

Jautājumi tiek pieņemti gan latviešu, gan krievu valodā; galvenais nosacījums – zvanītājam jāatrodas Latvijas teritorijā.

Ārzemēs esošie neskaidros jautājumus aicināti risināt, zvanot uz Konsulārās palīdzības diennakts tālruni.

Tuvāk info šeit – https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/izveido-vienoto-diennakts-talruni-8345-ar-covid-19-saistito-jautajumu-noskaidrosanai.a353047/

Avots: LM (Labklājības ministrija)

Informāciju sagatavoja Viļakas novada Sociālā dienesta vadītāja Ilze Šaicāne

Citas ziņas no šīs kategorijas

Informatīvais seminārs darba devējiem

Nodarbinātības valsts aģentūras Balvu filiāle aicina darba devējus piedalīties informatīvajā seminārā darba devējiem “Aktualitātes ...

Turpmāk īpašniekiem suņi ar mikroshēmu jāapzīmē un LDC jāreģistrē līdz suņu 4 mēnešu vecumam

Zemkopības ministrija informē, ka, stiprinot dzīvnieku īpašnieku atbildību, Veterinārmedicīnas likumā ir noteiktas stingrākas prasības ...

VALSTS ROBEŽSARDZE PĀRTRAUC SPECIĀLO PIEROBEŽAS JOSLAS CAURLAIŽU PIEPRASĪŠANU UN IZSNIEGŠANU KLĀTIENĒ

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, lai samazinātu koronavīrusa «COVID-19» izplatību, Valsts robežsardze no ...