Viļakas novada Sociālais dienests informē iedzīvotājus

Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu “Tet” ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345, informēja Valsts kancelejā.

Vienotā tālruņa galvenais uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid-19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības.

Jautājumi tiek pieņemti gan latviešu, gan krievu valodā; galvenais nosacījums – zvanītājam jāatrodas Latvijas teritorijā.

Ārzemēs esošie neskaidros jautājumus aicināti risināt, zvanot uz Konsulārās palīdzības diennakts tālruni.

Tuvāk info šeit – https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/izveido-vienoto-diennakts-talruni-8345-ar-covid-19-saistito-jautajumu-noskaidrosanai.a353047/

Avots: LM (Labklājības ministrija)

Informāciju sagatavoja Viļakas novada Sociālā dienesta vadītāja Ilze Šaicāne

Citas ziņas no šīs kategorijas

“Dod, Dieviņi, otram dot…”

22.februārī Žīguru kultūras namā pulcējās ļaudis, lai ne tikai noklausītos brāļu Puncuļu koncertu, bet ...

Būsim atbildīgi par mājdzīvniekiem

Viļakas novada dome ir saņēmusi iedzīvotāju sūdzības par mājdzīvniekiem-suņiem, kuri apdraud skrienot līdzi gan ...

Tieslietu ministrs apmeklēs Ziemeļlatgali

Pirmdien, 2.martā, Ministru prezidenta biedrs, tieslietu ministrs Jānis Bordāns apmeklēs Balvus un Viļaku, lai ...