Viļakas novada Sociālais dienests informē iedzīvotājus

Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu “Tet” ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345, informēja Valsts kancelejā.

Vienotā tālruņa galvenais uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid-19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības.

Jautājumi tiek pieņemti gan latviešu, gan krievu valodā; galvenais nosacījums – zvanītājam jāatrodas Latvijas teritorijā.

Ārzemēs esošie neskaidros jautājumus aicināti risināt, zvanot uz Konsulārās palīdzības diennakts tālruni.

Tuvāk info šeit – https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/izveido-vienoto-diennakts-talruni-8345-ar-covid-19-saistito-jautajumu-noskaidrosanai.a353047/

Avots: LM (Labklājības ministrija)

Informāciju sagatavoja Viļakas novada Sociālā dienesta vadītāja Ilze Šaicāne

Citas ziņas no šīs kategorijas

Tev tur it jābūt, jo mums ir svarīgs katra jaunieša viedoklis!

Kā līdz šim ziņots, pagājušā gada rudenī tika uzsākts projekts nr.VP2020/1.2-8 “Atpakaļ nākotnē” ar ...

Upītes Uobeļduorzs noslēdzas ar negaidītu “uguņošanu”

Jau 19.gadu Upīte, Ziemeļlatgales, Latgale, Latvija un pasaule nav iedomājama bez tradicionālā dzejas dienu ...

Sporta dejotāji Latgales kausa sacensībās

19.janvārī Viļakas novada Bērnu un jaunatnes sporta skolas sporta nodaļas dejotāji piedalijās  deju sacensībās ...