Viļakas novada Sociālais dienests informē iedzīvotājus

Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu “Tet” ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345, informēja Valsts kancelejā.

Vienotā tālruņa galvenais uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar Covid-19, un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības.

Jautājumi tiek pieņemti gan latviešu, gan krievu valodā; galvenais nosacījums – zvanītājam jāatrodas Latvijas teritorijā.

Ārzemēs esošie neskaidros jautājumus aicināti risināt, zvanot uz Konsulārās palīdzības diennakts tālruni.

Tuvāk info šeit – https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/izveido-vienoto-diennakts-talruni-8345-ar-covid-19-saistito-jautajumu-noskaidrosanai.a353047/

Avots: LM (Labklājības ministrija)

Informāciju sagatavoja Viļakas novada Sociālā dienesta vadītāja Ilze Šaicāne

Citas ziņas no šīs kategorijas

ATCELTI PASĀKUMI

Pamatojoties uz 2020.gada 13.oktobrī veiktajiem Ministru kabineta grozījumiem 2020. gada 9. jūnija noteikumos Nr. ...

Izveidota jauna pastaigu taka Viļakas novadā

Ir izveidota jauna pastaigu taka 442 m garumā uz Viļakas ezera salas, uzstādot koka ...

Pieejams jauns pakalpojums Viļakas novadā

Projekta īstenotājs Guntis Circens realizēja projektu Nr.2020-VND-1-01 “Transportlīdzekļu kondicioniera servisa iekārta”. Projekta realizēšanai saņēma ...